23 Aralık 2015 Çarşamba

Zdravstvuy Pesnya - Sinyaya Pesnya

Zravstvuy Pesnya - Sinyaya Pesnya



Синяя песня

Cиний, синий иней
Лег на проводах
В небе темно-синем
Синяя звезда...
Только в небе,
Небе темно-синем...
Синий поезд мчится
Ночью голубой,
Не за синей птицей –
Не еду за тобой.
За тобою,
Как за синей птицей!

Припев:
Ищу я лишь ее,
Мечту мою,
И лишь она одна
Мне нужна...
Ты, ветер, знаешь все,
Ты скажешь, где она,
Она, где она?

Облака качнутся,
Поплывут назад,
Только б окунуться
В синие глаза.
Лишь в твои глаза мне окунуться.
Лишь в твои глаза мне окунуться.

Припев:
Ищу я лишь её -
Мечту мою,
И лишь она одна мне нужна.
Ты, ветер, знаешь всё,
Ты скажешь мне
Она, она где она?

*******

Mavi şarkı

Mavi mavi don (donmak… buz tutmak…)
Teller üzerinde yatıyordu
Gökyüzünde koyu mavi
Mavi yıldız…
Gökyüzü koyu mavi
Mavi bir tren görünüyor
Gece mavisi
Mavi kuş gibi değil
Senin için gitmiyorum.
Sana, (gidiyorum anlamında)
Mavi kuş gelince.

Nakarat:
Sadece onu arıyorum,
Hayalim benim…
Ve yalnız o
Bana lazım…
Sen rüzgâr her şeyi biliyorsun,
Sen söyleyeceksin, nerede o
O, nerede o?

Bulutlar sallanıyorlar,
Geri dönüyorlar,
Sadece damlalarını akıtmak için
Mavi gözlere.
Sadece senin gözlerinde beni yüzdüre bilirler.
Sadece senin gözlerinde beni yüzdüre bilirler.

Nakarat:
Sadece onu arıyorum,
Hayalim benim…
Ve yalnız o
Sen rüzgâr her şeyi biliyorsun,
Sen söyleyeceksin, nerede o
O, nerede o?

0 yorum:

Popüler Yayınlar

 

Copyright © My Favorite Songs. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Sao Miquel