8 Aralık 2015 Salı

Toni Storaro & Teodora - Pak te iskam

Toni Storaro & Teodora - Pak te iskam  
[Пак те искам] 


Знаех си не трябва да те виждам пак,
вечно да те мразя обещал си бях.
Тези чувства мислех за погребани,
но се връщат като гръм в сърцето ми.

Припев :
Не мога да отричам ужасно те обичам
с тебе сме за лудница /аха аха/
лудница нашето сърца не са /аха аха/
рани са чак до костите боли /аха аха/
да боли пак те искам чуваш ли /аха аха аха/

Дните ми без теб са черни петъци
зная че е грях,но искам с мен да си.
В любов в омраза ми се закълни,
но преди това ме целуни.

Припев : ( х 2 )

*******

Biliyordum seni tekrar görmemem gerekiyordu,
Daima senden nefret edeceğime kendime söz vermiştim.
Bu hislerin gömüldüğünü düşünüyordum,
Ama gök gürültüsü gibi kalbime geri dönüyorlar.

Nakarat:
İnkâr edemiyorum korkunç bir şekilde seni seviyorum
Seninle tımarhaneliğiz / aha aha/
Tımarhane bizimkiler kalp değil / aha aha/
Kemiklere kadar yaralar acıyor / aha aha/
Acısa da seni yine istiyorum duyuyor musun / aha aha/

Sensiz günlerim siyah cumadırlar
Günah olduğunu biliyorum, ama benimle olmanı istiyorum.
Aşk için nefret için yemin et,
ama bundan önce beni öp.

Nakarat: (x2)

0 yorum:

Popüler Yayınlar

 

Copyright © My Favorite Songs. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Sao Miquel