23 Aralık 2015 Çarşamba

Nargiz - Ты моя нежность

Nargiz - Ты моя нежность


Ты моя нежность

Я стояла на краю Земли
Больше точно не могу лететь
И уходят наши корабли
Нам уже, наверно, не успеть
Эту песню нам вдвоём допеть

Ты моя нежность, ты моё небо
За тобой встану, где бы ты не был
Ты моё сердце, ты моё чудо
Обниму нежно и с тобой буду

Ошибалась много раз
Не хотела делать я больней
Знаю, ты не веришь больше в нас
И маршруты наших кораблей
Я не отпущу, держу сильней

Ты моя нежность, ты моё небо
За тобой встану, где бы ты не был
Ты моё сердце, ты моё чудо
Обниму нежно и с тобой буду

Ты моя нежность, ты моё небо
За тобой встану, где бы ты не был

Ты моя нежность, ты моё небо
За тобой встану, где бы ты не был
Ты моё сердце, ты моё чудо
Обниму нежно и с тобой буду

*******

Sen benim sevecenim

Dünyanın sonunda duruyorum
Daha iyi uçamıyorum
Ve gidiyor bizim gemiler
Bize muhtemelen artık zaman yok
Bu şarkıyı birlikte bitirelim

Sen benim sevecenim, sen benim gökyüzüm
Senin olmadığın yerden kalkar giderim
Sen benim kalbim, sen benim mucizem
Nazikçe sarıl bana ve seninle olacağım

Hata ettin defalarca
Daha acınası olmasını istemedim
Biliyorum, inanmıyorsun artık bize
Ve bizim gemilerin rotasına
Bırakmayacağım, sıkı tutuyorum

Sen benim sevecenim, sen benim gökyüzüm
Senin olmadığın yerden kalkar giderim
Sen benim kalbim, sen benim mucizem
Nazikçe sarıl bana ve seninle olacağım

Sen benim sevecenim, sen benim gökyüzüm
Senin olmadığın yerden kalkar giderim

Sen benim sevecenim, sen benim gökyüzüm
Senin olmadığın yerden kalkar giderim
Sen benim kalbim, sen benim mucizem
Nazikçe sarıl bana ve seninle olacağım

0 yorum:

Popüler Yayınlar

 

Copyright © My Favorite Songs. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Sao Miquel